Tehnička pitanja o proizvodima

Da li su svi proizvodi na sajtu trenutno dostupni u radnjama?

Dostupnost se može razlikovati, za tačne informacije pogledajte stranicu proizvoda ili nas kontaktirajte.

Kako da proverim dostupnost proizvoda u određenoj radnji?

Na stranici svakog proizvoda postoji opcija za proveru dostupnosti po lokacijama.

Da li mogu da rezervišem proizvod online pa da ga platim u radnji?

Da, uz potvrdu dostupnosti proizvoda.

Kako da izaberem pravi proizvod ako nisam siguran šta mi treba?

Naš tim vam je na raspolaganju putem telefona ili online podrške.

Isporuka i plaćanje

Koliko traje isporuka?

Najčešće 2-5 radnih dana, maksimalno 30 dana od trenutka porudžbine.

Koliko košta isporuka?

Prema cenovniku kurirske službe.

Da li dostavljate i vikendom?

U većim gradovima – da, uz doplatu.

Koje sve načine plaćanja prihvatate?

Kartice, pouzeće, virman, online kredit, čekovi.

Da li mogu da platim na rate i pod kojim uslovima?

Da, uz podržane banke i kartice do 24 rate bez kamate.

Garancija i povraćaj

Koja su moja prava ako mi proizvod ne odgovara?

Možete ga vratiti u roku od 14 dana ako nije korišćen i imate račun.

Kako da vratim proizvod kupljen online?

Kontaktirajte korisničku službu i popunite obrazac za povraćaj.

Akcije i popusti

Da li mogu kombinovati više popusta?

Ne, osim ako nije drugačije naznačeno.

Kako da se prijavim za Newsletter sa akcijama?

Unesite email u footeru sajta i kliknite "Prijavi se".

Niste pronašli odgovor?

Kontaktirajte nas