Tehnička pitanja o proizvodima
Da li su svi proizvodi na sajtu trenutno dostupni u radnjama?
Dostupnost se može razlikovati, za tačne informacije pogledajte stranicu proizvoda ili nas kontaktirajte.
Kako da proverim dostupnost proizvoda u određenoj radnji?
Na stranici svakog proizvoda postoji opcija za proveru dostupnosti po lokacijama.
Da li mogu da rezervišem proizvod online pa da ga platim u radnji?
Da, uz potvrdu dostupnosti proizvoda.
Kako da izaberem pravi proizvod ako nisam siguran šta mi treba?
Naš tim vam je na raspolaganju putem telefona ili online podrške.
Isporuka i plaćanje
Koliko traje isporuka?
Najčešće 2-5 radnih dana, maksimalno 30 dana od trenutka porudžbine.
Koliko košta isporuka?
Prema cenovniku kurirske službe.
Da li dostavljate i vikendom?
U većim gradovima – da, uz doplatu.
Koje sve načine plaćanja prihvatate?
Kartice, pouzeće, virman, online kredit, čekovi.
Da li mogu da platim na rate i pod kojim uslovima?
Da, uz podržane banke i kartice do 24 rate bez kamate.
Garancija i povraćaj
Koja su moja prava ako mi proizvod ne odgovara?
Možete ga vratiti u roku od 14 dana ako nije korišćen i imate račun.
Kako da vratim proizvod kupljen online?
Kontaktirajte korisničku službu i popunite obrazac za povraćaj.
Akcije i popusti
Da li mogu kombinovati više popusta?
Ne, osim ako nije drugačije naznačeno.
Kako da se prijavim za Newsletter sa akcijama?
Unesite email u footeru sajta i kliknite "Prijavi se".
Niste pronašli odgovor?
Kontaktirajte nas